Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΕΚΦΕ!

Το σχολείο μας πήρε μέρος στο « ΓΙΟΡΤΆΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» που διοργάνωσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το ΕΚΦΕ ΧΑΝΙΩΝ.

Οι εντυπώσεις που αποκόμισαν οι μαθητές μας δίνονται πολύ περιγραφικά από δύο μαθήτριες της ομάδας:



«Το Σάββατο στις 21/03, γιορτάστηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά η ημέρα των Φυσικών Επιστημών στο Λύκειο του Ακρωτηρίου. Το σχολείο μας όπως και πέρυσι έλαβε μέρος σε αυτή την καταπληκτική εκδήλωση. Η ομάδα μας αποτελούνταν από παιδιά της Δευτέρας και της Τρίτης γυμνασίου. Αρχικά ξεκινήσαμε βρίσκοντας το όνομα όλοι μαζί, και τελικά συμφωνήσαμε όλοι με την καθηγήτριά μας ότι το <<Αλάνια της Επιστήμης>> ήταν αυτό που μας ταίριαζε περισσότερο! Έπειτα αποφασίσαμε για τα πειράματα και με μεγάλο πλέον ενθουσιασμό κάναμε πρόβες μέχρι να έρθει η μέρα να τα παρουσιάσουμε στον κόσμο.

Πιο έμπειροι και πιο προετοιμασμένοι φέτος, με μεγάλη περηφάνια μοιραστήκαμε τις λίγες γνώσεις μας με τους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι ήταν ιδιαίτερα φιλικοί και μας έκαναν να ξεχάσουμε το άγχος μας.

Η εμπειρία ήταν μοναδική, αφού μας δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας πάνω στη Φυσική και στη Χημεία ενώ σίγουρα δεν πρόκειται να ξεχάσουμε τα γέλια που κάναμε όλοι μαζί μέχρι να τα καταλάβουμε όλα και φυσικά… να προφέρουμε τα δύσκολα ονόματα των ουσιών που χρησιμοποιούσαμε για το κάθε πείραμα! Χαρήκαμε πολύ που ήμασταν και εμείς μέρος του όμορφου γεγονότος αυτού και ευχόμαστε να δώσαμε κάτι στους ανθρώπους που μας επισκέφτηκαν, όπως σίγουρα αποκομίσαμε εμείς από εκείνη την ημέρα….!»

«Πήρα μέρος στο φεστιβάλ Φυσικών Επιστήμων ως αντιπρόσωπος του σχολειού μας. Παρουσίασα τα εξής πειράματα : «τα λουλούδια που αλλάζουν χρώμα» και «το δέντρο του Κρόνου».

Ένιωθα άγχος γιατί πίστευα ότι δεν θα θυμόμουν το πώς θα τα παρουσίαζα στον κόσμο, αλλά τελικά όλα συμβαίνουν στο μυαλό μας αφού οι «θεατές» μας ρωτούσαν πράγματα που μπορούσαμε να εξηγήσουμε απλά για να τα καταλάβουν. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε όμως και πολλά αλλά σχολεία με μεγαλύτερα παιδιά ή ακόμα και καθηγητές , που κάποιοι μας έβαζαν δύσκολες ρωτήσεις για τα χημικά που χρησιμοποιούσαμε, αλλά αυτό δεν μας έβαζε κάτω. Τελικά μας επαινούσαν γιατί απαντούσαμε σε πράγματα που θα διδαχτούμε σε μεγαλύτερες τάξεις. Πιστεύω ότι όλη αυτή η μικρή εμπειρία με έφερε πιο κοντά στην μαγεία της χημείας και με έκανε να καταλάβω ότι ξέρω πραγματικά κάτι και ότι έχω την ικανότητα να παρουσιάζω σε ένα μικρό παιδί και να καταλαβαίνει απόλυτα.»